راه اندازی رستوران صفر تا صد -www.iranchef.com

راه اندازی رستوران صفر تا صد -www.iranchef.com

اولین مرکز تخصصی راه اندازی هتل-رستوران-فست فود- کترینگ و کافی شاپ در ایران -ایران شف02188663551-88663644
راه اندازی رستوران صفر تا صد -www.iranchef.com

راه اندازی رستوران صفر تا صد -www.iranchef.com

اولین مرکز تخصصی راه اندازی هتل-رستوران-فست فود- کترینگ و کافی شاپ در ایران -ایران شف02188663551-88663644

پیام مدیرعامل کافی شاپهای زنجیره ای صدف



ایجاد ارزش بیشتر برای هر یک از ذینفعان تنها هدف ماست 
نوسانات و بی ثباتی در بازارهای مالی بی سابقه هستند. پیش از این تاریخ کافی شاپهای زنجیره ای صدف هرگز شاهد چنین بحران پر سرعت و بازسازی دوباره در بازارهای عمده و اصلی نبوده است. با این حال صرف نظر از اینکه دیگر کافی شاپهااز بحران خارج شوند، ما چشم انداز بلند مدتی از اولویت هایمان خواهیم داشت. معتقدم که نیاز داریم تا بر روی 6 ستون استراتژیک از قبل بنا شده تمرکز کنیم تا راهنمای نوآوری برای ما گردد.

فرهود زعفری هشجین

 

پایه های استراتژیک ما از قرار ذیل است

1. تقویت مدیریت عملکرد با تکیه بر ایجاد توازن بین رشد و دوره بازگشت سرمایه 
2. بهینه سازی سبد کسب وکارمان برای رشد سودآوری بیشتر
3. منطبق کردن کامل استراتژی های بازار محصولاتمان با دیدگاههای مصرف کنندگان
4. سرمایه گذاری در تقویت نام تجاری کافی شاپهای زنجیره ای صدف
5. تاکید بر طراحی و نوآوری در محصولات و منو های جدید و متفاوت با دیگر کافی شاپهای ایران و جهان
6. ملی سازی ساختارها و فرآیند هایمان به یاری خداوند متعال و لطف شما دوستان

در حالیکه مصمم هستیم با این ابتکارات به سرعت پیش رویم، مانند همیشه اصلی ترین شاخص ما تمرکز بر سلامت کلی کسب و کار به جای تمرکز بر عملکرد کوتاه مدت است و همین عامل باعث توجه خاص ما به سلامت کافی شاپهایمان در سراسر ایران و دیگر کشورها.فروش کلیه مایحتاج کافی شاپها .روابط با مشتریان .ترکیب کسب وکار، اعتبار برند صدف، سازماندهی و مسائل مالی گردیده است.

کافی شاپ صدف حفظ و افزایش سودآوری را با کارمندان مصمم، با استعداد، تعهدپذیر و آماده ارایه خدمات به مشتری از راههای گوناگون تضمین کرده است. در چند سال گذشته عملکرد ما از نظر سودآوری و درآمد رکورد شکنی کرده است، اما مهم تر از بهبود عملکرد چشمگیر، می کوشیم تا گام های قابل توجهی در جهت بهبود و افزایش شعبات صدف برداریم. ما معتقدیم پایه های استراتژیک ما فقط شعار نیستند بلکه آنها راهنمایان جهت و سیر حرکت ما می باشند.

تغییر چشم انداز ما از مشتریان کافه صدف در ایران و دیگر کشورها

در این دوره اقتصادی تغییر سلایق مشتریان به سمت "ارزش گرایی و کیفیت" به وضوح قابل مشاهده است. در چنین فضایی باید به شدت چشم اندازها، نیازها و رفتار مشتریانمان را پایش کنیم. و با بازنگری در بخش های کسب وکار و حرکت به سمت نیازهای مشتریان، هدف گذاری صحیحی برای آفرینش "لحظات شیرین برای مشتریان" داشته باشیم.

برای حرکت به سمت سلایق مشتریان خود نیاز به تمرکز بیشتر، انعطاف پذیری و تغییر نقشه راه داریم تا با استفاده از فرصت ایجاد شده برای باز تعریف نحوه همکاری با شعبات از بحران های اقتصادی قوی تر از گذشته بیرون آییم.

بهبود انعطاف پذیری عملیاتی

ما نیاز به تعالی سازمانی در حوزه های مربوط به هزینه، زنجیره تامین کالا و قیمت گذاری داریم و از هر فرصتی برای کاهش هزینه های سربار، افزایش حاشیه سود و مدیریت نقدینگی استفاده می کنیم. باید ظرفیت های زنجیره تامین مواد اولیه را به منظور افزایش قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری و کاهش زمان پاسخ دهی به نیازهای مشتریان تقویت کنیم و به منظور پاسخ سریع به نیازهای مشتریان کافی شاپ های صدف حاشیه سود منعطف را همانند استراتژی های قیمت گذاری مدیریت کنیم.

تلاش مضاعف برای ساختار کافی شاپهای زنجیره ای صدف

ساختار کافی شاپ صدف همین امسال باز تعریف شد که بر اساس آن از اخذ استانداردهای ایزو، محصولات و فورمولاسیون جدید با منوهای جدید با کمیت و کفیت مطبوع تشکیل شده است. این ساختار به ما اجازه گسترش بازار تجاری و همچنین گسترش زنجیره ارزش سخت افزاری و نرم افزاری و پاسخگویی به نیازهای حال وآینده مشتریان را می دهد.

تجهیز به محصولات وفناوری ها، استراتژی های کسب و کار با تمرکز بر آینده، تقویت برند کافی شاپ صدف و فعالیت های بازاریابی، کافی شاپ صدف را به رشد پایدار و موفقیت رهنمون می گردد. ما همچنین به دنبال تبدیل شدن به شرکت اول در حوزه کافی شاپها و ارتباطات جهانی و کافی شاپی نوآور هستیم که می تواند تغییرات قابل توجهی در بازار ایجاد کند. هدف نهایی این استراتژی ها ارزش آفرینی برای کارکنان، مصرف کنندگان، سهامداران و شما خواهد بود. من چشم انتظار پشتیبانی، ترغیب و تشویق شما از کافی شاپهای زنجیره ای صدف هستم. 
تا هرچند شاید برای هرخواننده شوخی تلقی شوداما اعتقاد من براین است رقابتی که با کافی شاپهای ایرانی و خارجی شروع کرده ام در آینده نه چندان دور در شهرهای ایران و کشورهای دیگر شعبات خود را بازگشایی خواهم کرد.


http://www.sadafcoffeeshop.com

واگذاری نمایندگی رسمی کافه صدف در ایران و خارج از کشور با شرایط ویژه

اولین کافی شاپهای حرفه ای در ایران با بیش از 40 سال سابقه و در حال حاضر 44 شعبه در ایران و خارج از کشور

FRANCHISE CAFE SADAF- SADAF COFFEE SHOP(CULTURAL BRANCH)SADAF BUILDING AFTER SAEI PARK.VALIASR STREET.TEHRAN IRAN
کافی شاپ های زنجیره ای صدف اولین کافی شاپ دارنده گواهیناه های استاندرد ایزو - 22000- 9002 9001 : 2008 - HACCP & SFBB در ایران از اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا و ثبت برند کافی شاپ های زنجیره ای صدف در کشور انگلستان به عنوان برند بین المللی

خدمات شرکت کافه صدف

بازدید ازمحل، برآورد هزینه، جانمایی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی، تجهیز، طراحی و ساخت کانتر، کاناپه، میز و صندلی، تهیه ظروف پذیرایی، دوربین مداربسته، نرم افزار و سخت افزار انبار داری و حسابداری، یونیفرم پرسنل با لوگو شرکت کافه صدف، ارائه جدید ترین منوهای روز جهان، آموزش کلیه پرسنل با مدرک معتبر، مشاوره در اخذ مجوز، ارائه گواهینامه های ایزو با هولو گرام شرکت کافه صدف، مواد اولیه شامل: قهوه های اسپرسو، فرانسه، ترک، نسکافه، پودر هات چاکلت، وایت چاکلت، تی لته، کافی میت، آنالیز، قیمت گذاری منطقه ای، تبلیغات در ویسایت های شرکت ایران شف و شرکت کافه صدف و همایشها و جشنواره های داخلی و بین المللی و شبکه های اجتماعی و هزاران خدمات دیگر به مدت 10 سال